Заходи щодо організації профорієнтаційної роботи у 2021/2022н.р.
№ п/п | Назва заходу | Термін проведення | Відпові дальні | Примітка |
1. | Розробити рекомендації класним керівникам щодо планування профорієнтаційної роботи з учнями різних вікових груп | До 28.08.21р. | Заступник завідувача філії з НВР | |
2. | Поповнення методичного кабінету школи документацією й методичними матеріалами з профорієнтації | До 01.09.21р. | Заступник завідувача філії з НВР | |
3. | Презентація:планування виховної роботи із профорієнтації «Організація профорієнтаційної роботи в класі | До 01.09.21р. | Заступник завідувача філії з НВР | |
4. | Проведення аналізу результатів профорієнтації за минулий рік (питання працевлаштування та вступу в навчальні заклади випускників | До 03.09.21р. | Заступник завідувача філії з НВР | |
5 | Провести бесіди з учнями 1-4 класів «Професій тисяча – твоя одна»; «Моя професія – моє майбутнє» | Протягом року | Класні керівники | |
6 | Провести класні години з учнями 5-9 класів «На порозі дорослого життя»; «Калейдоскоп професій»; «Професійна відповідність»; «На шляху до успіху». | Протягом року | Класні керівники | |
7 | Консультації: «Інтереси, здібності, покликання і вибір професії»; «Умови прийому в учбові заклади»; «Потреби ринку праці в спеціалістах». | Протягом року | Дирекція школи | |
8 | Години спілкування: «Розмаїття талантів»; «Де проживає профпридатність?» | Грудень березень | Класні керівники | |
9 | Батьківський лекторій «Працевлаштування неповнолітніх» «Трудове виховання у сім ї» «Права та обов’язки неповнолітніх трудових правових відносинах» | Протягом року | Класні керівники | |
10 | Ігри: «Знатоки професій»; «Всі професії потрібні, всі професії важливі» | Грудень | Класні керівники | |
11 | Конкурси малюнків: «Моя майбутня професія»; «Всі професії чудові – всі роботи до вподоби». | Грудень березень | Класні керівники | |
12 | Конкурс плакатів «Профорієнтаційні забави. Ребуси, загадки, кросворди»; | Березень | Класні керівники, вчитель образотворчого мистецтва | |
13 | Конкурс творів «Щастя людини в праці»; | Жовтень | Вчителі української мови | |
14 | Семінар-практикум «Професійне і особистісне самовизначення учнів» | Січень | ||
15 | Практикум «Складання професійного резюме» | Лютий | Вчителі української мови | |
16 | Тренінг «Помилки при виборі професії» | Квітень | ||
17 | Організація тестування учнів з метою виявлення професійної направленості | |||
18 | Психологічні консультації учнів за результатами анкетування | протягом року | Дирекція школи | |
19 | Проведення опитування по виявленню проблем учнів з профорієнтації | протягом року | ||
20 | Дні професій (зустрічі з представниками різних професій) | протягом року | Класні керівники | |
21 | Організація зустрічей учнів з представниками професійних учбових закладів (профорієнтаційна співпраця) | протягом року | Класні керівники |